St. Maarten-Azoren

Voor het verslag van het eerste deel van de reis: klik hier

donderdag 21 juni 2012

Vertraging?

De Zeevonk en haar bemanning staan klaar om uit te varen.
De motoren doen het weer, de havenmeester heeft zijn fiat gegeven.

Maar nu is er een nieuw probleem: hurricane Chris ligt in de weg!
De op het plaatje roodgekleurde 'Chris' verplaatst zich naar het O-NO; de Zeevonk volgt de groene koers.

De schippers van de jachten die richting Engeland varen, overleggen op dit moment met elkaar. Nader bericht volgt!



3 opmerkingen:

  1. Lieve luitjes vanaf hier een goede tocht gewenst. Hoop dat 'Chris' snel uitgeblazen is. Pieter en Inge a/b BAERNE

    BeantwoordenVerwijderen
  2. michiel de Wijs21 juni 2012 om 12:59

    we zijn benieuwd! Onze zeilvakantie begint bijna maar we proberen jullie te blijven volgen vanuit zeeland, de belgische kust, Noordzeekust of het Ijselmeer, goede reis!
    Michiel, Anouk, Tim en Jelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb op Bonaire gewoond, ik heb de Zeevonk regelmatig voor mijn balkon zien liggen. Voor mijn werk ben ik naar st. maarten en Statia geweest, ook daar heb ik jullie zien liggen. Sinds 2010 volg ik jullie mooie avontuur. Ik zit inmiddels al weer meer dan een jaar in NL. Ik wen jullie ook geweldige terugtocht, en hopen dat jullie na de Cariben beter kunnen aarden dan ik. Ik hoop ooit zo als jullie over de wereld te kunnen zwerven.

    BeantwoordenVerwijderen